3very 5ix 5econd

SUBHANALLAH...
ALHAMDULILLAH LAILLAH HAILLALLAH.
ALLAH AKBAR..

Sesungguhnya hati ini bergitu bercelaru..
Dugaan mu hebat memgertarkan jiwa yg tenteram ini serta membuat fikiran ku tertanya tanya akan kehadiran masalah ini...
...
Aku sedih ...
Aku confuse...
Aku serabut...
Aku..
Aku..
Mungkin aku stress ...
our mybe hormon tak stbil kot...

Aku nak bercerita pada tmn yg terdekat pun aku dah tak mampu.. kerna saat ini aku mngenali dia.. aku menerti keadaan jiwa nya... jadi aku lupakan niat tuk berkongsi bersama dia.. melihat masalah dia yg lebih besar itu aku pun pergi jauh mbawa masalah aku pergi...

Aku berharap agar masalah ini tidak akan mghalang aku lagi...

Ya rabb sesungguhnya kau mndengar rintihan hambamu ini... bantu lah aku ... kuat kanlah aku.. sesungguhnya aku insan yg lemah ... ameen..

0 comments:



Post a Comment